Nog een maand ..... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Karlijn Haagsman - WaarBenJij.nu Nog een maand ..... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Karlijn Haagsman - WaarBenJij.nu

Nog een maand .....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

12 December 2006 | Nederland, Nijmegen

Over een maand ga ik, zoals velen weten, op weg naar Tonga om mijn masteronderzoek te verrichten onder remigranten aldaar. En omdat jullie natuurlijk allemaal op de hoogte willen worden gehouden van wat ik allemaal beleef en hoe de zaken ervoor staan, ben ik ook maar zo'n online dagboek begonnen. Wil je elke keer dat ik iets nieuws op de site zet een bericht? Meld je dan aan op de mailinglist. Dat was het voor nu.

Karlijn

  • 12 December 2006 - 15:06

    Carly:

    Heey nicht egt leuk voor je alvast veel plezier (zie iik je nog met kerst?)
    -xxx- Carly

  • 17 December 2006 - 11:30

    Marrit:

    He Karlijn,bedankt voor je berichtje op mijn weblog haha idd het wordt heel makkelijk om elkaars belevenissen te blijven volgen!Ik weet al wel met welke projecten ik ga meewerken, maar mijn activiteien zijn nog niet duidelijk,ik laat het maar over me heenkomen!Tot gauw!

  • 20 December 2006 - 12:18

    Dorien:

    Leuk je berichtje! Kunnen we mooi elkaars lief en leed delen.. Succes nog met je opdrachten! Alvast hele fijne kerst en zie je hopelijk nog even voor we echt weggaan!! lfs

  • 25 December 2006 - 17:46

    Magdalena:

    Eindelijk tijd gehad om alles te lezen. Een goed verhaal,lijkt mij. Ik ben benieuwd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karlijn

In de masterfase van mijn studie culturele antropologie moet een onderzoek verricht worden, waar uiteindelijk een masterscriptie uit zal voorkomen. De eindfase van mijn studie. Ik heb ervoor gekozen mijn onderzoek te verrichten in Tonga (een Polynesische eilandengroep ten noorden van Nieuw-Zeeland) naar retourmigratie. Op deze site zullen mijn vorderingen en mijn algehele verblijf op Tonga te volgen zijn.

Actief sinds 12 Dec. 2006
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 65302

Voorgaande reizen:

30 Januari 2010 - 28 Februari 2010

Nieuw Zeeland

01 Oktober 2009 - 06 November 2009

5 weken India

16 Januari 2007 - 01 Mei 2007

Masteronderzoek Tonga

Landen bezocht: