Morgen vertrekken naar Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Karlijn Haagsman - WaarBenJij.nu Morgen vertrekken naar Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Karlijn Haagsman - WaarBenJij.nu

Morgen vertrekken naar Nieuw Zeeland

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

29 Januari 2010 | Nederland, Maastricht

Lieve iedereen,

Jullie denken vast gaat ze alweer weg!? Ja ik ga alweer weg. Deze keer naar Nieuw Zeeland. Weer de andere kant van de wereld. Tja als je eenmaal begonnen bent met reizen kun je niet meer stoppen. Nu ga ik samen met mijn ouders, zussen en schoonbroer een maand in Nieuw Zeeland rondreizen. Ik zal jullie weer zoveel mogelijk op de hoogte houden. Dit is het bericht voor nu. Moet snel allerlei zaken voorbereiden en inpakken.

Liefs Karlijn

  • 29 Januari 2010 - 11:36

    Anke :

    Car-line,

    Heel veel plezier. Geniet ervan!! Je hebt t dubbel en dwars verdient. Ik kijk uit naar je fantastische reisverhalen en hopelijk worden die vergezeld door wat leuke kiekjes van de familie Haagsman!!

    Veel lieve groeten aan je ouders, zussen en natuurlijk Bob!!

    Liefs Xx Anke

  • 29 Januari 2010 - 12:21

    Jolien:

    Hi Karlijn,

    Super veel plezier! Als je de kans hebt bij lake Tanau gloeiwormen te gaan zien moet je dat zeker doen. Dat is echt een Magisch gezicht. Het wordt sowieso fantastisch natuurlijk!!

    x Jolien

  • 29 Januari 2010 - 12:25

    Ita:

    Ha Karlijn,

    Al gewend aan je nieuwe stekkie? Wij wensen jou een goede reis toe, heel veel plezier en tis toch bijzonder om weer met z'n allen op reis te gaan! Wij kijken uit naar jouw verhalen. Dikke knuffel,
    Ita

  • 31 Januari 2010 - 19:37

    Karien:

    Lekker hoor, om zo te kunnen reizen! Nieuw Zeeland ken ik niet, maar ben wel heel benieuwd naar je avonturen.
    Hoe was de reis? Veilig aangekomen allemaal?

    Heel veel plezier, en ik blijf je verhalen volgen :)

    xxx

  • 01 Februari 2010 - 09:59

    MK:

    Hey Karly long time no see, no talk...
    Ik heb het lekker druk in Dakar en jij in Maastricht en nu dus in Nieuw Zeeland. Hoop dat je af en toe op internet bent want dan kunnen we een beetje in touch blijven...
    Weet je nog van ´do you have a clean?'
    Miss u babe.
    have fun!
    xx

  • 02 Februari 2010 - 21:40

    Lieke:

    Hé Karlijn,
    Ik kijk uit naar je berichtjes! Er is vast heel veel moois te zien en te beleven, geniet ervan :-)
    Liefs, lieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karlijn

In de masterfase van mijn studie culturele antropologie moet een onderzoek verricht worden, waar uiteindelijk een masterscriptie uit zal voorkomen. De eindfase van mijn studie. Ik heb ervoor gekozen mijn onderzoek te verrichten in Tonga (een Polynesische eilandengroep ten noorden van Nieuw-Zeeland) naar retourmigratie. Op deze site zullen mijn vorderingen en mijn algehele verblijf op Tonga te volgen zijn.

Actief sinds 12 Dec. 2006
Verslag gelezen: 441
Totaal aantal bezoekers 65339

Voorgaande reizen:

30 Januari 2010 - 28 Februari 2010

Nieuw Zeeland

01 Oktober 2009 - 06 November 2009

5 weken India

16 Januari 2007 - 01 Mei 2007

Masteronderzoek Tonga

Landen bezocht: