Ziek - Reisverslag uit Nuku'alofa, Tonga van Karlijn Haagsman - WaarBenJij.nu Ziek - Reisverslag uit Nuku'alofa, Tonga van Karlijn Haagsman - WaarBenJij.nu

Ziek

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

19 Februari 2007 | Tonga, Nuku'alofa

De reden dat jullie zolang niets van mij gehoord hebben is dat ik ziek was. Ben inmiddels bij de dokter geweest en ik had voedselvergiftiging. Maar het is nu allemaal weer goed. Dus wees niet ongerust. Heb medicijnen gekregen. Blijkbaar geholpen. Ik ben een beetje stom geweest. Want heb rauwe vis gegeten en dat is niet echt goed voor je als je het niet gewent bent. Eet het dus niet meer. Mijn computer waar ik normaal mijn berichten op uittyp is een beetje moeilijk gaan doen vandaag. Want hij wil niet goed opstarten. Dus deze keer echt een kort bericht. De volgende keer wordt dus een heel lang bericht. Wou even laten weten dat ik nog leefde.

Kus Karlijn

P.S.: dank jullie voor de berichtjes. Goed dat het met vele zo goed gaat. Oh ja en ik heb nu al vooruitzicht op enkele interviews. Dus komt vast goed. Moet gewoon geduld hebben.

  • 19 Februari 2007 - 08:12

    Carly:

    Heey Karlijn,
    Wat er een voedselvergiftiging!!
    Gelukkig gaat het al beter!

    Kussies Carly

  • 19 Februari 2007 - 09:40

    Eefje:

    Hoi Karlijn,
    Wat vervelend dat je ziek bent geweest, maar met je onderzoek gaat het volgens mij wel voorspoedig. Ik moet nog even op gang komen, maar ik wil deze week proberen met contact te leggen. Nog een fijne tijd en tot horens.

  • 19 Februari 2007 - 12:26

    Rena:

    Bah, fijn dat je al naar de doc bent geweest.
    Nou sterkte & succes met alles:D..
    xxx

  • 19 Februari 2007 - 13:33

    Anke:

    hey Karlijn, wel goed voor jezelf blijven zorgen he!!!maar fijn dat het nu weer beter met je gaat! succes met de komende interviews, ik kijk uit naar de volgende berichten!

    groetjes Anke

  • 19 Februari 2007 - 15:49

    Carolienepien:

    Hee Karlijntje,

    Goed voor jezelf blijven zorgen he?! Moedig hoor hoe je je door alles heen slaat, ik denk regelmatig aan je,

    kop op he meid, succes!

  • 20 Februari 2007 - 04:21

    Jolien:

    Hi Karlijn,
    gelukkig maar! ik was even bang dat je dood was of zo. Volgens dat ene artikel kan antropologisch onderzoek namelijk dat effect hebben als je niet uitkijkt. stuur je zo even een lange mail maar ben blij dat het goed met je gaat!
    kus Jolien

  • 20 Februari 2007 - 12:27

    Laura:

    Hoi Karlijn,

    gelukkig dat je weer beter bent! Hoe is het verder daar? Zo te lezen gaan de dingen wat anders dan hier maar het lijkt me wel erg leuk!!!

    Heel veel succes met je onderzoek en veel plezier!!!

    Liefs...Laura

  • 21 Februari 2007 - 10:07

    Magdalena En Pia:

    Wat vervelend, dat je ziek bent geweest. Hopelijk voel je je nu weer écht lekker want dat kan lang duren bij voedselvergiftiging. Hopelijk kun je nu snel met je interviews beginnen. Sterkte! Zorg goed voor jezelf. Pia en Magdalena

  • 21 Februari 2007 - 11:46

    Ita:

    Ha lieve meid,

    gelukkig ben je weer opgeknapt! Blijf opletten wat je eet, je maag kan nog lang blijven borrelen.
    Raar volk, lijkt me lastig om ze niet met kop en kont beet te pakken om enige medewerking te krijgen. Maar blozende, lachende, nuchtere Karlijn krijgt het echt wel voor mekaar! Succes. kus van ons allen.


  • 21 Februari 2007 - 21:08

    Marrit Uit Suriname:

    He Karlijn,je zult het niet geloven,maar ben dit weekend terug gekomen uit het binnenland met voedselvergiftiging,waarschijnlijk van de vis!Was wel een super mooie ervaring, je zult snel een bericht lezen!Fijn dat jij weer beter bent,ik lig al een paar dagen plat!Sterkte met je aankomende interviews!

  • 24 Februari 2007 - 15:08

    Annika:

    Hoi zussie.. sorry voor mijn late reactie, maar ik heb de afgelopen weken ook geen computer aangeraakt aangezien ik in Mexico zat :) Ik hoop dat het weer wat beter met je gaat en je computer het ook snel weer gaat doen!! Gisterenavond ben ik nog naar het bruiloftsfeest van Baukje en Rutger-Jan geweest. Helaas was mijn vliegtuig te laat om er tijdens de plechtigheid te zijn :( Ze had een prachtige jurk aan. Zodra er foto's verschijnen, zal ik er zo snel mogelijk eentje opsturen. Nou, veel beterschap en tot horens!! xxx Annika

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karlijn

In de masterfase van mijn studie culturele antropologie moet een onderzoek verricht worden, waar uiteindelijk een masterscriptie uit zal voorkomen. De eindfase van mijn studie. Ik heb ervoor gekozen mijn onderzoek te verrichten in Tonga (een Polynesische eilandengroep ten noorden van Nieuw-Zeeland) naar retourmigratie. Op deze site zullen mijn vorderingen en mijn algehele verblijf op Tonga te volgen zijn.

Actief sinds 12 Dec. 2006
Verslag gelezen: 586
Totaal aantal bezoekers 65306

Voorgaande reizen:

30 Januari 2010 - 28 Februari 2010

Nieuw Zeeland

01 Oktober 2009 - 06 November 2009

5 weken India

16 Januari 2007 - 01 Mei 2007

Masteronderzoek Tonga

Landen bezocht: