Nog eventjes en dan vertrek ik ... - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Karlijn Haagsman - WaarBenJij.nu Nog eventjes en dan vertrek ik ... - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Karlijn Haagsman - WaarBenJij.nu

Nog eventjes en dan vertrek ik ...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

16 Januari 2007 | Nederland, Zeist

De tassen zijn gepakt, van vrienden en familie afscheid genomen. Ik ben klaar voor vertrek. Over 5 minuutjes vertrek ik met het openbaar vervoer richting Schiphol, waar mijn vliegtuig richting Los Angeles om 13.20 vertrekt. Als ik daar aankom moet ik nog 6 uur wachten op mijn volgende vliegtuig richting Tonga. Gelukkig heeft Sinterkerstman mij een mooi puzzelboekje gegeven die ik dan waarschijnlijk helemaal opgepuzzeld heb. Misschien kan ik op het vliegveld in Los Angeles nog even op internet. En vertellen over mijn saaie 1 uur in het vliegtuig. Tot de volgende keer!!

Kus Karlijn

P.S.: mis jullie allemaal nu al heel erg

  • 16 Januari 2007 - 08:33

    Eefje:

    Een hele goede reis en maak er een mooie tijd van!

  • 16 Januari 2007 - 08:37

    Renee:

    Veel succes, sterkte en plezier!

  • 16 Januari 2007 - 09:06

    Laura:

    Hey Karlijn,

    Een goeie reis en heel veel plezier daar!!! Hou ons op de hoogte! Liefs, Laura

  • 16 Januari 2007 - 09:12

    Jeroen:

    Hoi Karlijn!

    Echt héél veel succes en vooral een mooie, leerzame tijd op Tonga!!

    Groetjes,
    Jeroen

  • 16 Januari 2007 - 09:31

    Carolienepien:

    Heej Karlijntje,
    Daar ga je dan meid, het ga je goed, je weet dat je het kunt en ik ga je volgen via hier! Goede reis! Liefs

  • 16 Januari 2007 - 09:49

    Anneke:

    een heele onvergetelijke tijd gewenst!! succes met je onderzoek en geniet er maar van!!

  • 16 Januari 2007 - 10:00

    Anke:

    Heey notorious! Ik had net je mama aan de lijn! Hopelijk krrijg ik jou strakjes ook nog ff te pakken voordat je aan je grote avontuur begint! Wij missen jou ook allemaal al heel erg. Ik vind t gewoon super spannend terwijl voor mij de komende maanden niks gaat gebeuren. Ik leef met je mee en t komt allemaal goed! Veel succes maar vooral veel plezier! Geniet er van hé mupke!!!!
    kus anke

  • 16 Januari 2007 - 10:40

    Inge:

    Spannend zeg! Ik ben blij dat het voor mij nog een paar weekjes duurt. Maar het zal vast helemaal goed komen. Heeel veel plezier en succes en voor nu natuurlijk een goede reis!

    x Inge

  • 16 Januari 2007 - 10:57

    Marguerite:

    Hey Karlijn!

    Heel veel plezier gewenst op je grote avontuur! Geniet er maar met volle teugen van...
    Dikke kus,
    Marguerite

  • 16 Januari 2007 - 11:22

    Marieke:

    Hey lieve Karly,
    Ik wou dat ik meekon in je koffer....niet iedereen gaat zo naar Tonga! Heeeeeel veel succes en laten weten hoe het gaat, ben erg benieuwd. Genieten he! Kus

  • 16 Januari 2007 - 12:07

    Saskia:

    Hee Meis,

    Hoe was de vlucht? Hopelijk ben je niet 'zeeziek' geworden.. Of heb je van het uitzicht genoten?

    Ben met CYB bezig en zit nu even rustig achter een computer in de kelder.

    Ga jou ook enorm missen, maar we houden contact.

    Slaap lekker,

    Saskia

  • 16 Januari 2007 - 14:19

    Pia En Magdalena:

    Vrede en alle goeds op je reis voor jou en de mensen die je ontmoet!

  • 16 Januari 2007 - 14:23

    Carly:

    Heey nicht!

    Veel plezier! ik weet al dat je al bent vertrokken!
    P.s se moeten jouw niet Karly noemen ik ben al Carly en je nichtje!maar het voordeel is dat je vrienden het met een K schrijven

    (K)(K)
    Carly


  • 16 Januari 2007 - 14:42

    Reinilde:

    Een inspirerende tijd toegewenst! geniet ervan!

  • 16 Januari 2007 - 17:55

    Esther Wijma:

    Jij mist ons echt nog niet, grapjas;-)
    fijne tijd!

    liefs

  • 16 Januari 2007 - 18:32

    Marrit:

    Heel veel succes meid, hoor graag van je als je bent aangekomen!

  • 16 Januari 2007 - 18:43

    Annika:

    Ik hoop dat je veilig aankomt in Tonga en natuurlijk straks terug met allerlei verhalen en foto's ;)
    Tot ziens in april en hopelijk snel tot horens!!!
    xxx je zus

  • 16 Januari 2007 - 20:41

    Justine:

    Je gaat een super tijd tegemoet. Je zult zoveel mooie en inspirerende mensen ontmoeten, weer een hele andere cultuur ontdekken en bijzondere waardevolle momenten beleven. Enjoy it. Proost

  • 17 Januari 2007 - 00:18

    Christa:

    1 uur in het vliegtuig? Je bedoelt vast iets meer, haha! Gek hoor, dat je nu op reis bent naar Tonga! Rust lekker uit als je daar aangekomen bent, en ik hoop dat het je allemaal goed gaat daar met integreren, onderzoeken en vooral genieten!

    Liefs, Christa

  • 17 Januari 2007 - 16:40

    Marjolein:

    Karlijn,
    ik heb nog een tijdje gekeken totdat ik het laatste oranje stipje van jou door de struiken van de buren zag... Maar helaas, je bent nu dan echt weg. Veel succes daar in Tonga, en probeer een beetje een goede indruk (met je rode map) te maken daar op de Tonganen.
    Po'uli,
    Marjolein

  • 17 Januari 2007 - 17:22

    Andere Anke (umoja:

    hey karlijn!!! geen idee dat je nu al weg was!! wat gaat de tijd toch snel!! hoop dat je Tonga-Tijd gaaf, leerzaam, nuttig, mooi en geweldig gaat worden!!!
    we horen het wel!

  • 18 Januari 2007 - 19:53

    Bob:

    He die Karlijn,

    het is nu 2 dagen later dus ik mag hopen dat je ondertussen veilig geland bent. Ben benieuwd naar je eerste berichtje van je leuke werk(vakantie) reis.

    groetjes bob

  • 20 Januari 2007 - 10:37

    Martine:

    Dag Karlijn, je bent er nu vast al een aantal dagen, heel veel succes en plezier daar!! liefs Martine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karlijn

In de masterfase van mijn studie culturele antropologie moet een onderzoek verricht worden, waar uiteindelijk een masterscriptie uit zal voorkomen. De eindfase van mijn studie. Ik heb ervoor gekozen mijn onderzoek te verrichten in Tonga (een Polynesische eilandengroep ten noorden van Nieuw-Zeeland) naar retourmigratie. Op deze site zullen mijn vorderingen en mijn algehele verblijf op Tonga te volgen zijn.

Actief sinds 12 Dec. 2006
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 65373

Voorgaande reizen:

30 Januari 2010 - 28 Februari 2010

Nieuw Zeeland

01 Oktober 2009 - 06 November 2009

5 weken India

16 Januari 2007 - 01 Mei 2007

Masteronderzoek Tonga

Landen bezocht: