Lekker uitgewaaid aan het strand - Reisverslag uit New Delhi, India van Karlijn Haagsman - WaarBenJij.nu Lekker uitgewaaid aan het strand - Reisverslag uit New Delhi, India van Karlijn Haagsman - WaarBenJij.nu

Lekker uitgewaaid aan het strand

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

04 November 2009 | India, New Delhi

Dag dag,

Even een heel snel mailtje. Nog 5 minuten tijd over op internet. Ik wilde even laten weten dat ik nog steeds gezond en wel ben. Na Puttaparti zijn Marieke en ik naar een dorpje aan het strand gegaan om lekker uit te waaien. Heerlijk was dat. Een heel relaxed dorp, met elke dag verse vis als diner. Heb echt lekker kunnen ontstressen na het rondreizen. Daarnaast hadden ze ook mooie oude tempels en rock carvings. Vertel er thuis wel meer over als ik de foto's heb. Nu ben ik in Chennai. Een echt hele grote stad. Weer in de drukte. Maar vannacht ga ik al weer naar Delhi en dan vrijdag al weer naar Nederland!!! Heb er zin in!!! We hebben gister een oude tempel gezien hier die echt rijkelijk versierd was. Daarnaast wat items gekocht voor Indiase dans. Helaas konden ze echter geen kostuum maken omdat dat 15 dagen zou gaan duren. Heb nu materiaal gekocht voor een dans sari en sieraden. Zie wel in NL.
Nu gaan we vandaag nog naar een museum.

Mijn tijd is op

xxxx Karlijn

• 04 November 2009 - 09:16

Christa:

Jee, je komt bijna terug! Ik hoop je dan snel te zien mét foto's en verhalen! Geniet nog van de laatste dagen.

Liefs (ook aan Marieke natuurlijk),

Christa

• 04 November 2009 - 15:41

Karien:

Jeej, je bent weer bijna terug in het koude, natte Nederland... Ben erg benieuwd naar al je dansspulletjes! Kan bijna niet wachten tot maandag bij dansles :D En dan moeten we ook maar snel wat afspreken voor foto's kijken!
    Tot snel, xxx

• 04 November 2009 - 16:16

Lieke:

Hé Karlijn,

Klinkt heerlijk een dorpje aan zee met elke dag verse vis, ik droom er helemaal bij weg ;-) Geniet nog van de laatste dagen, en goede terugreis! Tot snel!

liefs, Lieke

• 04 November 2009 - 19:47

Ita:

Ha lieffurd,

Tsjonge, wat zijn de weken omgevlogen!Het is hier echt herfst geworden. Maar dat zie je over n paar dagen met eigen ogen. Goede reis en tot gauw!!!

• 05 November 2009 - 08:35

Rosalijne:

dat dorpje klinkt leuk, de vis natuurlijk wat minder :P. Kijk ernaar uit jou en Marieke snel weer te zien, en uitgebreid bij te kletsen!