Binnenkort weer een verre reis, deze keer India - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Karlijn Haagsman - WaarBenJij.nu Binnenkort weer een verre reis, deze keer India - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Karlijn Haagsman - WaarBenJij.nu

Binnenkort weer een verre reis, deze keer India

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

27 September 2009 | Nederland, Nijmegen

Dag iedereen,

Lang geen bericht meer geplaatst. Ik ga weer eens op reis en dacht wat is makkelijker om iedereen op de hoogte te houden dan zo'n site. Ik weet niet of ik er veel op ga en kan zetten, omdat ik deze keer niet lang op één plek zit. Ook ben ik er niet zo lang, maar 5 weken. Maar misschien toch leuk om af en toe wat van me te horen.

Liefs Karlijn

  • 27 September 2009 - 17:12

    Esther Wijma:

    Ha Karlijn!!

    Ik wil je bij deze een hele leuke en mooie reis wensen!

    Liefs esther

  • 27 September 2009 - 17:31

    Anke Hilgeholt:

    Hey Karlijn,

    lang niet meer gezien! Woon je nog wel in Nijmegen?

    Veel plezier in India!

    Groetjes, Anke

  • 27 September 2009 - 19:26

    Inge Vd B.:

    Hej Karlijn,

    Leuk joh! Wat zijn je plannen in India? Lekker op reis of ga je er ook nog werken/studeren? Ik ben benieuwd en volg je vanuit Nijmegen. Veel plezier en een hele goede reis!

    Groetjes,
    Inge

  • 28 September 2009 - 07:11

    Renee:

    Hoi Karlijn,

    Sluit me aan bij Inge :)

    Groeten, Renee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karlijn

In de masterfase van mijn studie culturele antropologie moet een onderzoek verricht worden, waar uiteindelijk een masterscriptie uit zal voorkomen. De eindfase van mijn studie. Ik heb ervoor gekozen mijn onderzoek te verrichten in Tonga (een Polynesische eilandengroep ten noorden van Nieuw-Zeeland) naar retourmigratie. Op deze site zullen mijn vorderingen en mijn algehele verblijf op Tonga te volgen zijn.

Actief sinds 12 Dec. 2006
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 65314

Voorgaande reizen:

30 Januari 2010 - 28 Februari 2010

Nieuw Zeeland

01 Oktober 2009 - 06 November 2009

5 weken India

16 Januari 2007 - 01 Mei 2007

Masteronderzoek Tonga

Landen bezocht: