Masteronderzoek Tonga - Reisverslagen van Karlijn Haagsman - WaarBenJij.nu Masteronderzoek Tonga - Reisverslagen van Karlijn Haagsman - WaarBenJij.nu

Masteronderzoek Tonga

In de masterfase van mijn studie culturele antropologie moet een onderzoek verricht worden, waar uiteindelijk een masterscriptie uit zal voorkomen. De eindfase van mijn studie. Ik heb ervoor gekozen mijn onderzoek te verrichten in Tonga (een Polynesische eilandengroep ten noorden van Nieuw-Zeeland) naar retourmigratie. Op deze site zullen mijn vorderingen en mijn algehele verblijf op Tonga te volgen zijn.

Recente Reisverslagen:

20 Juli 2008

Aangekomen in Zweden

04 April 2007

Een week vol begrafenissen

14 Maart 2007

Karlijn als lerares wiskunde en toerist

26 Februari 2007

Na lang wachten een update

19 Februari 2007

Ziek
Karlijn

In de masterfase van mijn studie culturele antropologie moet een onderzoek verricht worden, waar uiteindelijk een masterscriptie uit zal voorkomen. De eindfase van mijn studie. Ik heb ervoor gekozen mijn onderzoek te verrichten in Tonga (een Polynesische eilandengroep ten noorden van Nieuw-Zeeland) naar retourmigratie. Op deze site zullen mijn vorderingen en mijn algehele verblijf op Tonga te volgen zijn.

Actief sinds 12 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 65307

Voorgaande reizen:

30 Januari 2010 - 28 Februari 2010

Nieuw Zeeland

01 Oktober 2009 - 06 November 2009

5 weken India

16 Januari 2007 - 01 Mei 2007

Masteronderzoek Tonga

Landen bezocht: